luni, 18 noiembrie 2013

Tic Tac..

Si iti dai seama ca timpul nu sta...chiar nu sta sa te astepte..nu sta sa-ti stergi lacrimile si sa le inlocuiesti cu zambete, nu sta sa faci mai mult profesional sau sentimental, nu sta sa lasi la o parte ambitiile sau incapatanarile fara sens..Timpul trece si te duce dupa el..te cara si te taraie chiar daca nu vrei, chiar daca de cele mai multe ori ai vrea sa ramai la stadiul ala in care poti copilari.. Atunci iti dai seama ca nu ai voie sa pierzi timpul in defavoarea ta..trebuie sa traiesti sanatos, sa te bucuri de viata , sa zambesti si sa lasi toate care vin sa te invete cate ceva.
Primim si lectii dure, lectii care dor, care ating acolo unde e cel mai sensibil sufletul tau..dar acele lectii sunt cele mai bine invatate. Timpul trece si odata cu el trec toate, dar conteaza cum trec... Aud acum in perioada asta multi oameni care spun ca tin post. Foarte bine, bravo celor care reusesc..dar eu cred ca ar trebui zi de zi sa incercam sa tinem postul sufletului. Ai incercat vreodata ? Te-ai gandit ce poti face mai bine zi de zi ? Sa incerci sa fi mai bun, sa iubesti mai curat, mai putin egoist, mai sincer..sa ajuti fara sa te gandesti la rasplata..sa zambesti mereu pentrut ca, daca tu cobori din lift si dai Buna Dimineata vecinului care urca zambind..posibil sa-i fi facut ziua mai buna..posibil ca omul ala sa nu se mai simta singur, sa nu se mai simta trist..Da, am primit si eu uneori un zambet strain..un zambet de la o necunoscuta sau de la un trecator..un zambet de care m-am prins in ziua aia si m-am bucurat..un zambet care ma facut sa inteleg ca poate nu sunt asa de rea cum m-am considerat in acea dimineata in care parca toate-mi erau impotriva. Mi-am dat seama ca pot sa fac la fel, nu ma consta nimic. Mi-am dat seama ca bogatia consta in comorile din inima ta.. Iar daca ceilalti nu le vad, nu conteaza..ajunge sa le simti tu acolo si asta te face sa te simti mai bun.. Nu conteaza ce primesti de la cei din jur.. poate ei nu au auzit niciodata de postul sufletului, poate nu a avut cine sa-i invete, cine sa le spuna..cine sa-i trateze asa.. conmteaza sa faci tu asta pentrut ca timpul trece si trebuie sa treaca frumos. Conteaza sa ierti tu, sa te ierti pe tine, sa te corectezi si sa areti ca esti capabil si esti dispus sa faci tot ce poti pentru a fi mai bun. La urma urmei, niciodata nu a fost intre tine si "ei" a fost intre tine si Dumnezeu.

Mi-am mai dat seama ca timpul trece si sunt oameni care nu pleaca din inima ta... dar sunt si oameni care pleaca...oameni pe care i-ai lasat sa plece pentru ca asa era mai bine si oameni care au plecat fara ca sa poti face ceva...mi-am dat seama ca numeri ani si realizezi ca ai trait atatea alaturi de o prietena sau un prieten drag, ca ai amintiri si tot atatea legaturi sufletesti..ca inca razi ca bezmeticul pentru o gluma intre voi pe care nimeni altcineva nu ar putea sa o inteleaga si cu atat mai putin sa se amuze.. Iti dai seama ca ai reusit dupa ani sa ti oameni in inima ta ...sa-i iubesti si sa-i ocrotesti asa..cu sufletul.. Iti dai seama ca ti oameni in inima ta care poate nu sunt aproape de tine, poate nu-i vezi sau nu-i auzi ...dar te leaga de ei amintiri, zambete, momente. Exista in suletul nostru o camera a prieteniei, si odata ce ai lasat sa intre acolo cineva, niciodata nu o sa mai iasa, pentru ca nu mai are cum..a intrat singur, ca un strain ce era pe atunci..si ar
trebui sa plece cu "o tona de bagaje" deci nu mai are cum. Si poate nu stie ca e acolo, poate nici nu trebuie sa stie..dar cu siguranta si in sufletul lui exista camera aia..unde esti tu..celalalt personaj din amintirea vostra. Fiecare om are camera asta, deci nu pune la indoiala chestia asta. :)

Nu lasa timpul sa treaca fara sa iti bucure zilele, nu lasa chestiile negative sa te copleseasca, nu pune la suflet faptul ca sunt si oameni care din inconstienta sau din prea multa constienta..parca sunt facuti sa faca rau, sa faca sa doara. Fi tu mai bun!

Tic-Tac! ZAMBESTE :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

like la pagina pentru a continua!