luni, 4 noiembrie 2013

Less is more! :)

Am invatat ca nu trebuie sa astepti prea multe de la oameni. Mai putin este mai mult, si cu cat astepti mai putin de la cineva cu atat o sa primesti mai mult, sau cu atat mai mare o sa iti fie satisfactie cand primesti putin.
Traim intr-o lume avida, intr-o lume in care expresia "Toti pentru unul si unul pentru toti" nu mai are nici o valoare . Ok, are valoare in cazul in care unul munceste pentru toti, ceilalalti fiind asistent manager, manager, managerul mic, mangerul mare.... Traim in lumea in care nu se mai cunosc valorile muncii si valorile succesului in viata. Oamenii vor tot si vor acum, nu stiu sa isi construiasca drumul si sa il urmeze cu pasi mici pana ajung la final.
Mie, pare-mi-se ca traim invers, sau cel putin asa am vrea. Bine, totul ar fi mult mai usor daca am muri, apoi am fi casatoriti, am avea un salar mare si am putea ajuta copiii, pe masura ce salarul nostru ar scadea ar fi perfect pentru ca noi am tot intinerii si ne-ar preocupa mai mult distractiile din studentie. "Avansand" in viata am ajunge din nou in copilarie, iar restul zilelor le-am petrece la sanul mamei. Stiu, nu are nici o logica dar doar imaginati-va pentru cateva minunte cat de usoara ar fi viata asa.
Oamenii nu mai au timp sa observe lucrurile mici care fac viata atat de frumoasa. Zambetul ei cand te gaseste dimineata in pat langa ea, nu mai ai timp sa il admiri pentru ca esti prea grabit sa ajungi la birou. Zambetul cu care te intampina seara acasa, esti pre obosit si macar sa il observi.
People live for today and dream for tomorrow! Life is a gift, don't waste it! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

like la pagina pentru a continua!