joi, 21 noiembrie 2013

Cearta intretine dragostea sau o stinge?


Habar nu am care e raspunsul..dar se intampla sa ne certam , sa-mi spun in acel moment ca nu mai vreau sa-l vad niciodata , ca pot pleca acum sau il pot lasa sa plece fara nici o problema ba mai mult ne facem un bine..apoi trece ceva vreme..la mine cateva minute, maxim ore si imi spun mie in primul rand cu toata convingerea ca e sufletul meu pereche ! Imi spun ca el imi ofera siguranta sufleteasca si fericirea de care am eu nevoie.Asta oare inseamna ca ma contrazic eu pe mine ? Inseamna ca ma pierd in detalii? Sau asa e dragostea? Ceea ce mi se pare si mai amuzant e faptul ca mereu certurile alea in care ne vine sa ne spargem capetele sunt pentru fleacuri..pentru chestii aproape fara sens care daca sunt privite din afara efectiv starnesc amuzament si par fara nici un sens. De multe ori pun alti oameni in locul nostru ..Imi imaginez o prietena si iubitul ei in situatia noastra si atunci realizez ca facem circ din ce nu e. Oricum as vrea sa fie cat mai putine chestii dinastea pentru ca eu cred ca depinde foarte mult de caracterul tau, cum te influenteaza aceste stari. Sunt oameni carora le place harjoneala, care traiesc din "scandaluri" mici si care vad in asta piperul si sarea din relatie..si sunt oameni care raman afectati, raman cu o chestie asa..suparatoare pe suflet dupa multe fade de genul.

Stiu ca cel mai bine iti dai seama de valoarea celuilalt in viata ta in momentele grele..cand vrei un umar pe care sa-ti pui capul, cand vrei 2 vorbe care sa aline sau sa incurajeze..cand te simti debusolat si iti dai seama ca punctul tau de sprijin e omul de langa tine. Certuri, harjoneli si dulci impacari exista in fiecare cuplu dar esentialul e sa lasi iubirea sa predomine, pe cat posibil. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

like la pagina pentru a continua!